Jelly Belly beans i lösvikt

Jelly Belly bean i lösvikt på Vi

Jag blev mäkta förvånad när jag traskade in på vår lokala mataffär igår och såg att det hade Jelly Belly beans i lösvikt. På båten hem från Finland köpte jag nämligen en liten burk med 36 olika smaker och jag kan lätt säga att det gick fort att äta upp dem. Även när vi var i USA slank det ner en och annan geléböna. De är verkligen supesmaskiga (förutom deras cinnamon som smakar urk). Nu kan jag alltså åka till Vi och handla dem på lösvikt. Det fanns inte så många smaker men om de säljer bra kanske de utökar sortimentet. Jag vet att Jelly Belly säljer askar med olika teman. En är tex Coctail Classics där det finns smaker som Mojito, Strawberry Daiquiri, Pomegranate Cosmo, Peach Bellini och Pina Colada. De har även börjat med att doppa deras bönor i mörk choklad. SMASK!

Jelly Belly bean i lösvikt på Vi

Jelly Belly bean i lösvikt på Vi

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: evelin

var det här i sverige??? Ifall det var i sverige vart kan man hitta dom??



P.S Älskar jelly belly beans

2012-02-21 @ 17:35:01
URL: http://iammmyself4ever.bloggplatsen.se
Postat av: Lidingömamman

Jodå, det är i Sverige. Dessa finns på affären Superstore på Lidingö. Det var tidigare en Vi affär men har nu blivit Coop.



/Lidingömamman

2012-02-21 @ 21:18:20
URL: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0