ELLE mat & vin Grillfest

 
När jag var i affären i söndags tittade jag igenom tidningshyllan och fastnade för ELLE mat & vin Grillfest. Tyvärr kan vi inte grilla hemma då vi endast har en balkong men när vi åker upp till Jämtland grillar vi nästan varje dag i flera veckor och då är det toppen med lite ny inspiration. Det blev ryggläge i soffan och sedan började jag att bläddra.
 
I den här tidiningen finns mängder med smaskiga recept och även femtio olika tillbehör som krämiga röror, smatsatt smör, kryddiga rubbar, härliga salsor, mumsiga marinader och sagolika såser. Det börjar kurra i magen bara jag läser den och sidorna kommer nog att vara utslitna innan sommaren är över.

Kommentarer
Postat av: Räkan

Låter spännande, den ska jag hålla utkik efter. Grilla är gott men röror är något jag älskar att fixa :)

2016-05-25 @ 09:31:46
URL: http://seafoodisgood2015.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0