BLACK TAP- craft burgers and beers

Bilder: Instagram/blacktapnyc
 
Alltså ärligt. Hur smarriga ser inte dessa ut att vara?!
 
Jag och min resekompis har börjat titta lite på restauranger inför vår New York resa i juni. Det lär nog bli en hel del "junk food" när vi är där då det görs bäst i USA men det kommer nog också bli en hel del middagar på lite finare ställen.
 
När jag hittade Black Tap som ligger i närheten av vårt hotell insåg jag att hit måste vi gå för att köpa en av deras populära milkshakes. De är gigantiska och ser nästan ut som konstverk och svider inte direkt i plånboken då de kostar 15$. Hela dagens kaloribehov kommer dock att fyllas om vi får i oss en milkshake var men det kan det ju vara värt. Vi ska ju springa 1 mil i central park så lite kommer vi även att göra oss av med.
 
Black Tap verkar också ha smarrig mat med allt från hamburgare, wings och sallader. Jag säger som min kompis -Heaven here we come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0