Macarons från La maison du chocolat

 
Nu var det länge sedan jag skrev någonting men dagarna och veckorna går i varandra och jag vet inte vilken veckodag eller datum det är.
 
Sedan sist har min kära syster fyllt år och jag, maken, Pyret, Lillebror, min mamma och min pappa köpte en resa till Prag åt henne i present. Resan sker i slutet av maj nästa år och med på den är jag och mamma. Inte helt fel måste jag säga. Extra roligt då ingen av oss varit där förut.
 
 
 
Maken har varit i Paris för att jobba och kom igår hem med fantastiska macarons från La maison du chocolat. Jag tog den med dubbla färger och nederdelen var med passionsfruktssmak och fyllningen var chokladganache. Så gott.
 
 
Maken och jag har även varit hos Spinecenter idag och resultatet blev att jag ska opereras. Det kommer troligtvis att ske redan nästa vecka. Nu är det bara att hålla tummarna för att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0