Panini middagslådor

 
När jag är ute och springer på lunchen brukar jag alltid ta en sväng förbi Panini bredvid jobbet för att köpa lunch på vägen tillbaka. Favoriten är Sallad Pasta som består av pasta, kronärtskocka, ruccola, mozzarella, kvisttomater, kalamataoliver, basilika, sallad och prosciutto. Supersmarrig!!!!
 
 
Igår fick jag ett gåvobevis från en jobbarkompis då Panini bjuder på 5000 middagar (inte alla till mig förstås). De har nämligen börjat sälja något som heter middagslådor där de har nio olika rätter man kan välja på. Ingredienser ligger nerpackade i lådorna och de är för 2 till 3 personer och ska ta max 20 min att laga.
 
Jag fick alltså prova en låda gratis och idag gick jag till Panini för att hämta ut den. Jag fick även två nya koder som jag gav vidare så att två andra personer kan testa var sin låda.
 
Mitt val föll på Pork Buns som barnen ska få i morgon då jag och maken ska äta skaldjur (tyvärr vill barnen bara smaka räkor). Pork Bus är rimmad grissida, koreanska ångade bröd, chilipicklad gurka, kimchi, gochujang (fermenterad chilipasta), salladsblad och ris.
 
De som redan har testat några av de andra lådorna har sagt att det är jättegott. Hoppas att det blir samma resultat för vår kommande middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0