Förvaringsboxar från Hemtex

 
Förra veckan köpte jag förvaringsboxar från Hemtex till Pyret och Lillebror men beställde även några på nätet till vår hall då boxarna inte fanns i butiken. Nu har de kommit och rymmer allt skräp som maken lägger på skänken i hallen (nycklar, passerkort och lite annat smått och gott).
 
 
Har dock insett att snöret runt knappen inte är ultimat då han verkar tycka att det är slöseri med tid att sätta fast den. Han kan inte heller förstå varför det ska vara två boxar på varandra (han behöver ju bara den översta) och när jag säger att det är snyggt och att jag kan ha saker i den understa står han och tittar på mig som om jag blivit galen. Nåja, det ser i alla fall betydligt bättre ut på skänken nu än det gjorde tidigare och det är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0