Förvaringsboxar

 
Om det är någonting som vi alltid behöver här hemma så är det mer förvaring. Både Pyret och Lillebror tjatar om att de inte har någon plats för sina saker och jag tjatar på maken för att han alltid lägger sina saker på skänken i hallen när han kommer hem från jobbet.
 
 
Idag tog jag och Lillebror en sväng ner till Centrum där vi köpte förvaringsboxar på Hemtex. De har 25% rabatt på hela sortimentet (ordinarie pris) för clubmedlemmar fram till i morgon 8 mars. Det blev två boxar med lila blommor på till Pyret och två till Lillebror i grått och gult som han själv valde. Boxarna till hallen beställde jag via nätet och snart kommer jag att slippa se nycklar, passerkort och annat jox liggandes överallt.
 
 
De stora boxarna är delade i fack inuti men de går att ta ut så att det även går att förvara större saker i dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0