Förberdelser

 
Det var inte meningen att jag skulle vara borta från bloggen i flera dagar men det har varit galet mycket på jobbet vilket betyder tidiga mornar och sena kvälllar. Prio när jag kommit hem har varit att äta och sedan sova.
 
 
Nu är det dock fredag och jag har faktiskt tagit en dag ledigt. Jag håller nämligen på att förbereda inför Pyrets kalas på söndag. Hon har önskat sig en undervattenstårta så det roar jag mig med idag och jag har även bakat två kladdkakor.
 
 
Senare ska jag ta Pyret till tandläkaren och sedan ska vi iväg till en dagisfamilj för att äta middag. Det ser jag verkligen fram emot för de är verkligen så underbara människor. Jag trodde inte att det gick att hitta nya riktigt bra kompisar och bekanta i min ålder men tji fick jag. Vi har faktiskt fått många nya vänner genom barnen på dagis.
 
 
Nu ska jag sätta fart och städa undan lite innan det är dags att hämta Pyret.
 
Hoppas att ni får en härlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0