Gute Bar & Grill

 
Igår mötte jag upp en kompis efter jobbet och vi gick till Gute Bar & Grill för att äta middag. Jag insåg ganska snart att det inte är min typ av restaurang rent matmässigt men annars var det riktigt bra. Lokalerna var mysiga och personalen mycket trevlig. Middagssällskapet var också utomordentligt trevligt som vanligt.
 
 
För de som älskar kött är stället perfekt. De flesta beställde en grillbricka med diverse tillbehör som tydligen ska vara riktigt smarrig. Goda luncher har de också enligt en kompis. För min del blev det en charkbricka och en hamburgare. Sedan var jag så mätt att jag omöjligt kunde få i mig någon dessert trots att jag tidigare på kvällen suttit och suktat över en saffranspannkaka när vi kikade igenom menyn.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0