Dunkin Donuts

 
Någonting som verkligen är USA för mig är munkar. Många tycker att det är rent skräp och det är det nog egentligen om man tittar på vad de innehåller men jag älskar verkligen munkar. Gärna någon variant med choklad på eller inuti.
 
 
Jag blev därför lite extra glad när Dunkin Donuts öppnade i Gallerian inte så långt från jobbet. Tyvärr kan jag inte köpa hem några då Lillebror inte tål dem och det är inte så snällt om vi andra skulle sitta och smaska dessa godingar och han inte får smaka.
 
När någon går på semester på jobbet måste personen bjuda på fika. Idag var det dags och jag och en jobbarkompis hintade om att munkar skulle sitta bra. Lite senare kom den blivande semesterfiraren med en låda munkar och vi satte oss i solen på takterrassen och åt. Jag lyckades få ner en hel munk med choklad och en halv rosa och en halv blå. Det är inte klokt vad goda de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0