Bästa salladen

 
I morgon blir det till att kamma till sig och gå till jobbet trots att min förkylning är långt ifrån bra. Hur länge kan det egentligen hålla i sig?!
 
Halsen är i alla fall bättre men näsan och huvudvärken är fortfarande inte bra. Nåja, det är bara två dagars jobb innan det blir helg och då får jag kurera mig igen.
 
I kväll är maken och barnen iväg på en middag som jag också gärna skulle vilja vara med på men jag får sitta här hemma med näsdukar och Idomin för att smörja in näsan med. Jag blir fullständigt skinnflådd av att snyta mig så mycket. För att få i mig lite middag gjorde jag favoritsalladen bestående av isbergssallad, tomater, rödlök och stekt halloumi. Sedan ringlar jag över olivolja smaksatt med citron. Så otroligt enkelt och smarrigt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Fick tipset varm grappa med honung. Har inte testat, måste köpa grappa först.... Krya!! Kram

Svar: Tror att jag har grappa hemma. Kan vara värt att testa. Krya på dig du också. Kran
Jag

2014-12-03 @ 21:36:09
URL: http://www.hemmapaon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0