Sleepover

 
Barnens kusin som i vanliga fall bor i USA är här med sina föräldrar för att hälsa på. Idag skulle hon stanna på en sleepover och vi introducerade henne för ordet fredagsmys. Barnen fick själva välja vad de ville ha och det blev två sorters chips med dipp, chokladpudding och jordgubbar.
 
När det började närma sig sängläggning blev saknaden efter mamma och pappa för stor för kusinen och min svägerska fick komma och hämta henne. De resulterade i att Pyret började gråta då hon inte ville att hon skulle åka. Nu har jag och Pyret bestämt att vi ska börja spara pengar så att vi kan ta några veckors semester i USA så småningom.
 
 
Själv fick jag nöja mig med en Barcardi Breezer vattenmelon och en vanlijpannacotta med passionsfruktsgelé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0