Söndagsfrukost på Gateau

 
Då maken och jag hade en barnfri söndagmorgon idag bestämde vi oss för att äta en lugn frukost på Gateau. För min del blev det en baguette med brie, salami och paprika vilken är min favorit. Det blev även varm choklad och jos.
 
 
Butikspersonalen hade påskpyntat och det fanns ett helt bord med påskgodis att köpa med sig hem. Det blev inget påskgodis men däremot lite fikabröd som vi tog med hem till svärmor.
 
På eftermiddagen tog vi med barnen till gymet. Det var mer än åtta veckor sedan jag satte min fot där och nu är det lite som att börja om på nytt. Jag lyckades ju faktiskt springa en mil innan jag blev sjuk men nu klarar jag inte ens av fem kilometer. Det är i och för sig inte så konstigt med tanke på att jag varit sängliggandes i fem veckor.
 
Jag körde i alla fall roddmaskinen som uppvärmning och sedan blev det till att attackera löpbandet. Jag hade lovat maken att inte springa mer än en kilometer men det lyckades jag inte hålla. Det blev intervaller om en kilometer då jag gick i motlut och sedan sprang. Två kilometer löpning blev det totalt så vi får se hur mina ben mår i morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0