Magnum No2. Loving Kiss-Meringue et Fruits Rouges

 
Igår när jag var hemma med barnen passade jag på att ta en liten promenad med dem ner till affären för att handla mat. Solen sken och Pyret var riktigt sugen på en glass. Det har varit lite tunnsått med pinnglassar tidigare men nu har de nya glassarna för 2013 börjat komma ut i butikerna. Idag tog Pyret en Sandwich och Lillebror en 88:an. Själv gick jag lös på en nyhet för i år, nämligen Magnum No2. Loving Kiss-Meringue et Fruits Rouges. Min favorit förra året var Magnum Temptation Fruit som innehöll torkade tranbär och chokladbitar. Årets variant är ganska lika men chokladbitarna är utbytta mot minimaränger doppade i vit choklad.
 
 
Tyvärr blev det alldeles för sött med marängerna i och jag får ta och leta efter en annan favorit inför sommarens alla soliga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0