Nu har det börjat.....igen

 
Jaha, då är det dags att hugga tag i halvårsbokslutet på jobbet. Idag jobbade jag till 21 och i morgon lär det bli det samma. Nästa vecka ska vi inte tala om för då blir det jobb från tidig morgon till sen kväll fem dagar i rad. Nåja, jag ska inte klaga då jag veckan efter det får börja min semester.
 
En gammal kollega ringde mig idag och ville bjuda på lunch på nordic Light hotel och det är precis vad jag behöver en dag som denna. De har verkligen en supergod buffé till lunch och med tanke på det gudomliga vädret tog vi med oss maten och satte oss att äta vid vattnet. Det har verkligen varit galet varmt idag och det gäller att passa på att njuta. Maten på bilden ser kanske inte så aptitlig ut men jag lovar att det var supergott.
 
 
 
Min lunch var en salig blandning av friterad calamari, kyckling chorizo, skagenröra, klyftpotatis, marinerade coctailtomater, oliver, rimmad oxbringa, bulgur och vindruvor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0