Restaurang Supper

 
I fredags var jag, maken och ett kompispar på  restaurang Supper och åt en jättegod middag. Maten har influenser från sydamerika och det är mycket chili och koriander vilket jag verkligen gillar. Efter det tog vi klivet över till Grill där vi sippade på smaskiga drinkar. Tydligen blev det lite för mycket för mig då jag inte mådde så bra igår. Jag trodde nästan att mitt huvud skulle explodera och det blev verkligen ingenting gjort för mig i går. Jag är inte den som i vanliga fall älskar alkohol utan det blir max en gång i månaden men nu när jag äter på ett helt annat sätt sedan några veckor tillbaka binder min kropp inte lika mycket vatten som tidigare och jag tror att det är därför jag blev så dålig denna gång. Det är ju så att en baksmälla mest beror på att kroppen blivit uttorkad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0