Middag på Hotell Foresta

 
Efter middagen idag skulle jag och Hemma på ön ta en promenad runt Kottlasjön här på Lidingö. Tyvärr såg vädret riktigt risigt ut på fömiddagen och min vapendragare kom med det utmärkta förslaget att vi skulle skippa promenaden och gå ut och äta middag istället. Jag var inte sen med att haka på och det var precis vad jag behövde idag. Helgen gick alldeles för fort och på något konstigt sätt känns det som om det gick från fredag till måndag. Inte direkt är skön känsla.
 
Maken däremot tycker att vi är ruskigt karaktärslösa som struntar i träningen och hittar på små ursäkter för att göra annat. Jag kan nog hålla med men var sak har sin tid. För min egen del kommer jag att göra en operation om några veckor och efter det ska jag börja träna ordentligt. Mitt mål är att med hjälp av appen Get Running springa 5 km utan större problem efter 9 veckors träning. Ska bli spännande att se hur det går.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0