Tjejmiddag

Igår var jag hos Hemma på ön tillsammans med några andra tjejer för att ha en tjejmiddag. Som vanligt lagar värdinnan jättegod mat där vi började med kallskuret. Till huvudrätt blev det kött, klyftpotatis, grönsaker, fetaost och en jättegod kall sås. Till efterrätt blev det min favvis pavlova med daim, grädde och jordgubbar. Till allt detta blev det bubbel och vitt vin.
 
 
 
Jag kom inte hem förrän 01.30 i morse och har verkligen varit seg hela dagen. Jag gick upp vid 9 i morse och sedan gick jag och lade mig när Lilllebror sov på förmiddagen och vaknade inte förrän klockan 13. Efter det tog vi en tur till kyrkogården för att tända ljus och nu ska maken och Pyret åka iväg för att köpa thaimat. En riktigt härlig slappardag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0