Dekorationer till pepparkakshuset

 
Mitt jobb ligger väldigt nära Lagerhaus, alldeles för nära. Jag brukar dock vara för stressad på lunchen för att hinna gå in men idag hade jag några minuter över och ville se vad de har i julväg. Barnen har redan börjat prata om att vi ska göra ett pepparkakshus som de ska få dekorera varsin halva av. Därför var det kanon när jag idag hittade små chokladlinser och minigeléhallon som kommer att passa perfekt. Även några fina muffinsformar fick det bli. Jag gillar verkligen saker som är mini. Apropå det så hade en dagismamma med sig sin sin lilla goldenretriver valp till dagis idag. Han är bara 12 veckor gammal och är såååååå söt. Jag kan nästan inte sluta gosa med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0