Äntligen fredagsmys

 
Åh vad jag har längtat efter att det ska bli fredag. Jag är dock inte den enda i familjen som har räknat ner dagarna tills idag. Pyret fick nämligen följa med en dagiskompis och hans mamma hem efter dagis idag. Det var första gången som hon blev hämtad av någon annans mamma eller pappa utan att jag eller maken var med. Hon har haft det jättebra och de har lekt och bakat sockerkaka.
 
 
När maken hämtat henne hos sin kompis åkte de till Mariannes Saluhall här på ön och köpte en massa smask. Middagen bestod helt enkelt av tre olika typer av salami, grönmögelost, brieost, och en ost som var en blandning mellan getost, fårost och vanlig ost. Till det nybakat surdegsbröd och potatischips från Tyrrel´s med smak av worcestershire sås och soltorkade tomater. Barnen fick även prins- och wienerkorvar.
 
 
Nu sover barnen och jag och maken ska titta på filmen The Men Who Stare At Goats. Nu ska vi luta oss tillbaka och bara slappa. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0