Tjejmiddag på East

Middag på East
Foto: Privat

Igår kväll åkte jag in till stan med Hemma på ön för att möta upp några tjejer och äta middag på East. Det var väldigt länge sedan jag var där men jag kommer ihåg en fantastisk lax som jag åt förra gången. Den här gången fick vi sitta ute med infravärmen precis inpå oss och det var riktigt varmt och gosigt. Jag började med ett glas rosé och det kändes riktigt somrigt. Till middag åt jag en supergod pankopanerad kycklingfilé med friterade risnudlar och lemon chili sås. Det var hur gott som helst och såsen var suverän. Inget fel på uppläggningen heller som ni kan se.

Det bestämdes även ikväll att fyra av oss tjejer ska åka till Barcelona i oktober. Det kommer att bli hur kul som helst. Jag behöver väl inte säga att det kommer att bli mycket shopping......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0