Fredagsmys

Jelly Beans
Foto: Privat

Äntligen helg!
Jag har varit så trött hela veckan och verkligen längtat till helgen. Vädret är långt ifrån bra men vi får göra det bästa av det. I morgon ska vi vara ute hela förmiddagen då det är Barnens Dag i Lidingö Centrum och det ska åkas Skansentåg, trollas, ätas popcorn och fiskas fiskdamm. Varma kläder och paraply är det som gäller.

Ikväll ska vi göra klart överdelen av förvaringshyllorna och även sätta in hyllplanen. Snart kan jag börja stoppa in alla saker. Det ska bli så skönt. Äntligen ordning och reda. Ska bara övertala maken att slänga lite när vi ändå håller på.

Efter det ska vi titta på en video och äta smask som vi köpt på Mariannes Saluhall. Det blir parmesansalami, vildsvinssalami och manchego. Det kanske även blir en liten favorit nämligen Jelly Beans. De är riktigt smaskiga. Jag gillar de olika smakerna och att det tar lång tid att äta dem då jag inte vill blanda smakerna med varandra. En i taget är det som gäller med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0