En semla och annat smask

Semla, prinsessbakelse, biskvi och chokladbakelse
Foto:Privat

Idag har vi haft en liten slappardag. Meningen var att vi skulle iväg till familjen R på middag. Tyvärr hade deras son feber igår och efter nästan två veckor hemma med en sjuk Lillebror har jag inte lust att behöva vara hemma igen. Det blev därför till att stanna hemma.

Pyret och jag åkte på förmiddagen iväg på en shoppingtur för att köpa mat inför den kommande veckan. Vi hann med två mataffärer, apoteket och Gateau. Maken var nämligen sugen på en semla. Tyvärr är det inte min favorit och vi köpte därför också en biskvi, en prinsessbakelse och en chokladbakelse som är Pyrets absoluta favorit. Pyret är rolig med tanke på att hon älskar att åka och handla med mig. Hon gnäller aldrig utan ser det som ett äventyr. Hon är rolig hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0