Julklapp av Paolo Roberto

 
Mitt liv har tydligen bestämt sig för att jag inte har det tillräckligt intressant och skickade mig därför på en tripp till akuten på Danderyds Sjukhus igår kväll. Efter att ha gått igenom EKG, smärtstillande, lungrönten och en massa annat fick jag efter sex och en halv timme äntligen åka hem klockan tre på morgonen. Jag fick fyra timmars sömn och sedan var jag tillbaka på jobbet. Helt sjukt egentligen. Det vore bättre att vara hemma och ta hand om mig själv men med tanke på hur läget är på jobbet är det tyvärr inte ett alternativ.
 
Jag har helt missat att tala om vad jag fick i julklapp från jobbet. Ingen mindre än Paolo Roberto dök upp på vår julfest för att ge oss en julklapp och han ställde sig även uppe på scenen för att berätta lite om sig självoch sitt matintresse. Herregud vad den mannen har varit med om mycket i sina dagar. I present fick vi en olivolja från hans köksserie Le Zie och även en av hans kokböcker med titeln Mina gästers mat. Vi får se om jag kan få till någon härlig pastarätt någon dag.

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Låter inte helt ok att du hastar från akuten till jobbet! Man ska ta signaler på allvar!

Besök av Paulo Roberto låter trevligt :)

Svar: Håller helt med dig men klimatet på jobbet är inte så att det är ok att vara sjuk, vilket egentligen är helt galet.
Jag

2012-12-12 @ 23:31:12
URL: http://ettstenkast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0