Sandaler från Clarks

Ännu mer shopping. Det enda jag faktiskt har köpt till mig själv tidigare var min DKNY Cozy. Idag var det dags att försöka hitta någonting till mig. Någonting som jag lärt mig på senare år att att inte köpa kläder bara för att det är rea. Nu är jag mycket mer kräsen och köper bara någonting som jag verkligen vill ha eller behöver. Jag har länge letat eftert ett par fina och sköna sandaler. När jag klev in i Clarksaffären på outleten idag hittade jag äntligen vad jag ville ha. Sandalerna kostade 45 dollar men var hur sköna som helst och gjorda i mjukt skinn. De fanns i fem färger och jag kunde inte riktigt välja så jag bestämde mig för två av dem. Dessa kommer helt klart att bli mina sommarfavvisar.

Sandaler från Clarks i mjukt skinn med skinnblomma

Sandaler från Clarks i mjukt skinn med skinnblomma

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Monica Scott

Hej, jag undrar var tekannan Guy Degrenne finns att köpa i Stockholm? Jag har letat och googlat utan resultat...



Mvh



Monica

2011-06-17 @ 09:36:42
Postat av: Lidingömamman

Hej Monica,



Vår tekanna är inköpt på Cordon-Bleu i Stockholm. Jag kan tänka mig att den även finns på Lagamati och Tehuset Java. Alla ligger i centrala Stockholm.



Hoppas att du hittar den.



/Lidingömamman

2011-06-25 @ 20:58:06
URL: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0