Grodor i sugarpaste

Nu har jag äntligen bestämt mig för att göra en tårta med grodor på till Pyret utöver den med Hello Kitty som hon ska få. Jag har alrig tidigare modellerat och inte gjort någonting i 3D. Resultatet blev helt ok för att vara första gången men jag tycker nog att ansiktet på den stora grodan liknar mer en apa än en groda. Däremot tror jag att Pyret kommer att bli nöjd och nu ska jag fundera lite på vilka andra saker som ska finnas runt grodorna på tårtan. Det är aningen beroendeframkallande att modellera och nu när jag har gjort dessa grodor vill jag bara göra mer. Inte nödvändigtvis grodor men en massa andra saker. Kan inte barnen fylla år flera gånger per år så att jag har en ursäkt att göra fler tårtor?

Modellerade 3D grodor i sugerpaste

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: E

Jättesöta, vad duktig du är!!

2011-01-18 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0