Kokbok - Halv åtta hos mig

Jag älskar matlagningsprogram av alla dess slag. En svensk favorit (har även sett den engelska men det är en katastrof) är Halv åtta hos mig. Det är inte många avsnitt som jag missat under de säsonger som programmet sänts. För ett tag sedan kom det ut en kokbok med vinnarmenyerna plus lite bonusmenyer. När jag surfat runt på nätet för att titta på bokrean hittade jag kokboken från programmet för 99kr och blev givetvis mycket glad när jag såg att Willys sålde den för 69kr. Vilket hit! Jag var inte sen att slå till. Nu ska det lagas massor med god mat. Alla recept ska provas, mer eller mindre i alla fall. Är det någon som är sugen på middag?

Kokboken från tv:programmet Halv åtta hos mig

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0