Iittala glas till varma drycker

Min make och jag har massor med fina glas både från Iittala och Orrefors men tyvärr är det ganska sällan som vi använder dem. Visst, har vi kompisar på middag ställer vi gärna fram vin och vinglas men de lite mer udda glasen kommer sällan fram. Därför var det roligt när maken bestämde sig för att göra Irish coffe och jag kom på att vi har våra Iittala glas som är perfekta till varma drycker. De är för övrigt mina favoriter i vitrinskåpet. Vet inte riktigt hur maken har lärt sig att göra Irish coffe då jag tycker att det var lite väl MYCKET grädde i glaset.

Glas från Iittala som är perfekta för varma drycker

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0