Smaskig mat

Jag måste bara visa lite av all den goda mat som vi fått under dessa två dagar då vi har firat. Det känns som om vi inte har gjort någonting annat än ätit de sista dagarna men då jag älskar god mat kan jag inte säga att jag klagar. Visst det har även blivit en hel del slafsig mat som pizza och munkar under semestern men det är nästan ett måste när jag är i USA. Det är ju bara för en kort stund så det gör inte så mycket.

Buffé mat Buffé mat
Buffé mat Buffé mat

Sista dagen i Boston passade vi på att gå till The Cheesecake Factory för att äta brunch. Jag beställde in French Toast med äggröra, bacon och skinka. Himmelskt gott. Till dessert blev det givetvis en cheesecake. De har så många varianter att jag blev alldeles mållös. Tyvärr går det bara att få i sig en bit (om ens det) för de är verkligen gigantiska.

The Cheesecake Factory

The Cheesecake Factory The Cheesecake Factory
The Cheesecake Factory The Cheesecake Factory

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0