Våren kommer 20-25 mars

Ja, i alla fall om man får tro dagens Metro. Det är beräknat på SMHI:s genomsnittsliga datum för våren i stockholmstrakten. Jag vet att jag inte ska tro på allt som jag läser men jag kan i alla fall få hoppas. Jag är så innerligt trött på vintern. I måndags var min första dag på jobbet efter mammaledigheten och jag höll verkligen på att frysa rumpan av mig när jag gick till jobbet tidigt på morgonen. Nä, därför säger jag fram med våren nu!!!!! Under tiden får jag tänka tillbaka till vårt älskade Österrike och några av alla de underbara vandringar som vi har gjort där. Se upp där nere, snart kommer vi igen.


Vandring i Österrike

Vandring i Österrike

Vandring i Österrike

Vandring i Österrike

Vandring i Österrike

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0