Hallongrottor

Efter flera dagar med solsken är det idag riktigt trist väder och det snöar till och från. Maken har åkt iväg med pappa för att fortsätta renoveringen i vårt fritidshus. Idag är det renovering av köket som står på agendan. Den nya bänkskivan och diskhon ska sättas in idag. När Pyret sov på förmiddagen passade jag på att baka lite hallongrottor för första gången någonsin. Jag har tidigare berättat att jag är värdelös på att baka men småkakor brukar jag kunna ge mig på att göra kanske runt vart 5:e år eller så. Maken var snabbt framme med kameran för att föreviga ögonblicket. Vi ska packa ner fika och hallongrottor och ta en promenad till våra händiga män så att de får en liten fikarast.

Supersmaskiga hallongrottor

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0