Kusmi tea

Har blivit helt förälskad i teburkarna från Kusmi. De bara måste stå framme och får inte gömmas i köket. Att teet dessutom smakar riktigt gott gör inte saken sämre. Var idag ner på Tehuset Java i Lidingö Centrum. De har massor av smaker av Kusmi tea och jag stod och doftade på varenda provburk. Jag fastnade tillslut för smaken "Quatre fruits rouges" som fick följa med hem till mig. Den underbara personalen slog in burken i cellofan och presenten kommer jag snart att ge bort. För er som inte har möjlighet att köpa Kusmi tea i butiken kan ni göra det på Tehuset Javas hemsida. Jag får önska er alla en god tedrickning.

Kusmi tea närbild

Kusmi tea närbild

Kusmi tea inslagen

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0