Söta kabinväskor till barn

 
Det brukar alltid finnas något roligt att köpa på Dollarstore här i Jämtland. Det är extra roligt då vi inte har den affären hemma och därför brukar jag strosa runt och se om det finns någonting bra. Det vanliga jag brukar handla är festis, godis, chips, tvättmedel och liknande. Vissa saker är galet billiga jämfört med i vanliga affärer.
 
En sommar lyckades jag fynda en hel del fina saker från Oscar & Clothilde till helt fantastiska priser. Den här gången var det inte riktigt lika bra saker men jag köpte två kabinväskor till barnen. De kostade 200 kr styck och Pyret har redan använt sin då hon traskade över till mormor och morfar igår med väskan och sov över.
 
 
De är verkligen supergulliga och kommer att användas när vi åker till Österrike i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0