Lackskor

 
Jag har helt klart hittat en ny favorit i skoväg och det är lackskor. Mitt första par köpte jag för många år sedan men visste inte när jag skulle ha dem. De är blå från märket Högl och i lofersmodell. När sedan min kompis kom och rensade upp bland mina skor för två år sedan hittade hon dem och övertygade mig om att börja använda dem.
 
 
Nu är de blå lackskorna mina absoluta favoriter. Det piffar upp vilken vardagsutstyrsel som helst och får allt att se lite mer klassiskt ut.
 
 
 
Efter det har det blivit några lackskor till och i veckan fick jag hem mitt senaste köp. Ett par vita i loafersmodell med tofsar. Lite svårare att kombinera med annat jämfört med mina blå men det kommer att bli bra.
 
Märket på skorna är Si Barcelona vilket jag inte provat tidigare men min chef älskar märket och precis som hon sa är de så sköna att det känns som om jag har på mig ett par mjuka tofflor. Allt utom yttersulan är i läder och de kostade mig inte mer är 380 kr. Jag vet att det låter galet men jag handlade dem på BestSecret vilket är den bästa shoppingsidan på nätet enligt mig. Ordinarie pris på skorna är 1321 kr så jag fick dem till 71% rabatt. Inte illa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Jättefina! :D

2017-09-24 @ 20:48:30
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0