Istället för kvällsmacka

 
Det har verkligen varit full fart idag men jag har bara varit på jobbet i någon timme. Jag har nämligen varit på Karolinska Sjukhuset för att få en ny spruta. Jag kommer att ta sprutor i flera år framöver för att sedan bli av med min pollenallergi.
 
Sedan var det vidare till Haymarket för att lyssna på ett seminarium på engelska om kommande regelverk för den bransch jag jobbar i. Inte konstigt att jag känner mig lite mosig i huvudet.
 
Resten av familjen har gått och lagt sig och jag blev helt plötsligt lite sugen på någonting att äta. Istället för att ta en macka gjorde jag en mozzarellasallad. Det är så gott och fräscht. Jag dränker nästan min i balsamvinäger för jag tycker att det är så himlans gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0