En tur till Kardamena

 
Dagen började som vanligt i vattenparken och både jag och Pyret körde väggen. Det är en riktig rysare där fallhöjden är ganska hög och den uppblåsbara ringen som man sitter i går ganska högt upp på andra sidan för att sedan åka baklänges tillbaka igen. Sedan åker den fram och tillbaka några gånger till dess att farten har stannat och man åker genom en kana ut till poolen. Jag lovar att Pyret aldrig kommer att göra om det igen och hon var ganska ilsk över att vi lyckades övertala henne.
 
 
 
På eftermiddagen tog vi bussen in till Kardamena för att se om det fanns någon bra shopping. Jag måste säga att det är en riktigt tråkigt ställe men det blev både lite shopping och fika. Det är nämligen så varmt här nere att ett stopp för att få i sig vätska är ett måste.
 
 
Vi såg också den stora bruna båten som Pyret och Lillebror åkte ut med igår när de var iväg och dök.
 
 
Jag köpte två läderskor, ett par skor till Pyret och så köpte hon en vit klänning som hon verkligen älskar. Den åkte på lagom till middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0