Inför Halloween

 
Nu är det äntligen höstlov och igår åkte vi upp till Jämtland. Idag har vi haft 0 gradigt och soligt väder. Hela familjen var ute på en uppfriskande promenad efter lunch och vi var rosiga om kinderna allihopa när vi kom hem.
 
 
Innan vi åkte hit köpte jag lite halloween saker på Lagerhaus och Flying Tiger. Barnen kommer att få varsin pumpapåser i morgon med halloween tröjor från H&M, lysande tatueringar som jag köpte på H&M förra året, godis och diadem med spindlar på.
 
 
Vi firar alltid halloween den 31:a oktober men när jag bjöd in mina föräldrar och grannen till middag tog jag fel på dag och därför firar vi halloween redan i morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0