Denise Rudberg - På sex meters djup

 
Ni är säkert många som har läst Denise Rudbergs böcker om åklagarsekreteraren Marianne Jidhoff och henne kollegor. För er som inte har gjort det kan jag tipsa om böckerna som finns i en serie om sex stycken.
 
Böckernas handling rör sig i Sveriges överklass men det är inte så trevligt som man kan tro. Ganska snart inträffar ett mord eller två och det är upp till Marianne, Torsten och Augustin att lösa dem. Jag hade med mig den senaste boken som heter På sex meters djup när vi var på Kos. Böckerna är väldigt lättlästa och med tanke på att det inte går att koppla av helt och fullt på semestern när barnen hela tiden behöver passas vid vattnet och behöver hjälp med det ena och det andra är den här typen av bok perfekt.
 
Det går att läsa några sidor för att sedan lägga undan den i några timmar eller någon dag och sedan är det bara att köra på igen. Ett tips är att börja läsa om Marianne på höstlovet.
 
Kom just på att jag måste ordna en ny bok då semestern börjar om två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0