Disktrasor av bambu och bomull

 
Vilket otroligt snölandskap det är här på Lidingö idag. Nu börjar jag verkligen få julkänsla och barnen stod länge och tittade på snöflingorna i fönstret i morse innan vi gick till skolan. Nu är det bara att hålla tummarna för att det blir några grader kallt så att den får ligga kvar till helgen.
 
 
I lördags strosade jag och Lillebror på stan under tiden Pyret var på Moderna Museet. Vi gick förbi Lagerhaus där jag köpte disktrasor som tyvärr har varit slutsålda under en längre period. Nu passade jag på att köpa ett 2-pack vilket känns mycket bättre än att köpa de där läskiga varianterna på mataffären som börjar lukta äckligt efter ett tag och som måste kastas.
 
Jag förstår att de här inte heller kommer att lukta rosor varenda dag direkt men då får de åka in med resten att tvätten i tvättmaskinen och då blir de som nya igen. Värt ett försök i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0