Nya förvaringsboxar i hallen

 
Med tanke på hur många förvaringsboxar jag har här hemma börjar jag nästan undra om jag är besatt av dessa snyggingar i olika färger. Jag avskyr nämligen när det ligger småsaker överallt och maken har alltid haft som vana att lägga alla sina saker på skänken i hallen när han kommer hem.
 
 
För att slippa alla småprylar köpte jag tidigare boxar på Hemtex som maken kunde lägga sina saker i men maken har lyckats samla på sig så mycket att lådorna faktiskt har gått sönder.
 
Nu har mitt favoritställe för förvaringsboxar blivit Lagerhaus då de har både fina och prisvärda varianter. Dessa snyggingar köpte jag förra veckan och nu är de trasiga lådorna utbytta och de nya är betydligt mer robusta och borde klara sig ett tag. Till dessa två finns det även en tredje lite större låda som är mörkgrå. Tyvärr kan jag inte ha den då den är lite för stor för skänken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0