Halva priset på tidningar idag

 
På vägen hem från jobbet passerar jag två olika Pressbyrån och idag såg jag att de under dagen har halva priset på alla tidningar. Jag var inte sen att haka på det erbjudandet och köpte Plaza Interiör, Elle Decoration, RUM Bostad, Hembakat och RES.
 
Resetidningen var som klippt och skuren för mig då den har reportage från både Prag och Kroatien. Jag ska nämligen till Prag för första gången någonsin och jag åker i maj tillsammans med min mamma och syster. Senare i september lutar det åt att familjen åker på en resa och alla här hemma röstar för vår favorit Kroatien.
 
Väl hemma från jobbet tog jag med tidningarna och en sallad ut på balkongen för att njuta av solen men nu är det snart hämtning av barn och deras kompis i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0