Roliga drickflaskor för barn

 
När vi i helgen fick middagsgäster ville jag passa på att göra någonting roligt för barnen. Det var länge sedan jag gjorde de söta gubbarna av MER flaskor och tänkte att det skulle vara kul att göra dem igen.
 
 
Bollarna, ögonen och rosetterna är köpta på TGR och de små blommorna köpte jag på Lagerhaus för länge sedan. De saker som inte har klisterlappar på sig sätter jag fast med Karlsons klister.
 
Barnen tycker att det är jättekul att få var sin gubbe och det blev många glada miner när jag ställde dem på middagsbordet.

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Så söta

Svar: Eller hur, och riktigt enkla att göra
Jag

2017-03-22 @ 22:26:38
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0