Irisia top och kjol från STORM & MARIE

 
En av mina favorit outfits att ha på mig när jag går ut är denna top och kjol från STORM & MARIE. Modellen heter Irisia och kan kombineras i all oändlighet.
 
Toppen är jättemjuk och har en liten polokrage samt lite rynk på axlarna. För att få av och på den finns det en dragkedja en bit ner i nacken.
 
Kjolen har fickor vilket jag älskar och här sitter dragkedjan fram istället för bak. De är så snygga tillsammans men lika ofta har jag toppen med ett par svarta åtsittande byxor eller en annan  kjol. Skulle även passa super med en svart skinnkjol.
 
 
Kjolen passar även med en mängd olika toppar och jag måste säga att detta är bästa köpet på länge. På ena bilden ser färgen grå ut men jag har bara gjort bilden lite ljusare för att ni ska kunna se mönstret som den guldfärgade tråden gör i det annars helt svarta tyget.
 
Såg nu att både toppen och kjolen finns på rea hos Country Dreams för 209,70 kr styck. Ett riktigt kap om ni frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0