Skidåkning

 
Gårdagen bjöd på fint väder men blåst och då tog barnen på sig skidorna och åkte ut på isen. Den har nog frusit en bra bit ut men för säkerhets skull är det till att hålla sig utmed strandkanten.
 
 
 
Det blev en bra tur runt udden och sedan klev vi av för att gå upp för backen och äta lunch hos mina föräldrar. Jag fick min favorit klimpvälling men barnen ville hellre ha falukorv och pasta.
 
 
Sedan hade vi grannarna och mina föräldrar på fika och jag bjöd på små choklad- och hallonfrestelser som jag ska ge er recept på senare. Jag serverade dem i likörglas vilket var alldeles lagom.
 
Kvällen avslutade vi med middag tillsammans med mina föräldrar. Imorgon är det dags att åka hem igen då maken börjar jobba och barnen ska börja skolan. Nu längtar jag till påsken för då kommer vi tillbaka igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0