Äntligen ett soccer table

 
Varje dag när vi hämtar Lillebror på fritids står han och hans kompisar runt fotbollsbordet och spelar turneringar. På senare tid har han börjat prata om att han önskar sig ett likadant men då det tar stor plats har vi inte utrymme för det här hemma.
 
 
Då kom jag på att vi kan köpa ett och ha uppe i Jämtland vilket Lillebror tyckte var en väldigt bra idé. Problemet är bara att där upp har han ingen att spela med.
 
 
När vi igår var runt i Arninge för att beställa golv till hallen gick vi in på XXL för att köpa nya varmfodrade gummistövlar till Lillebror. Där bland de stora fotbollspelen hittade vi ett som var något mindre men ändå tillräckligt stor och robust utan ben. Priset var helt galet bra, endast 299 kr. Ett kap om ni frågar mig och ett riktigt bra tips om ni har någon liten som är lika galen i dessa soccer tables som min son.
 
Jag behöver nog inte säga att Lillebror blev överlycklig och har spelat med en kompis sedan jag hämtade dem på skolan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0