Sjukstuga

 
Det verkar som om väldigt många i vår närhet är sjuka för tillfället. Då Lillebror blev sjuk i början av månaden trodde jag att vabruari var avklarat men icke.
 
Redan i veckan började han hosta och i fredags kom febern. Igår var den upp i 40,1 grader och han hostade så mycket i natt att han kräktes. Nu är tempen under 39 vilket är skönt men nu har helt plötsligt Pyret fått feber.
 
Nu gäller det att de blir friska då de ska åka med farmor till Åland på tisdag och det vill de inte missa. Det blir mycket vatten och glass här hemma idag. Vi ska även passa på att baka lite.
 
Vi längtar alla till våren och jag och Lillebror har tagit fram mina galma kulor som han har fått av mig. Det verkar som om ju större desto bättre, precis som det var när jag var liten. Nu vill han bara ha en sandsopad skolgård så att de kan spela lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0