Inte bra

 
Det blev ett långt uppehåll här på bloggen men jag kan ju säga att förra veckan gick till historien som en av de sämsta någonsin. Sjukdom, vab, dödsfall och en incident som fick mig att tappa tron på människan. Det var en del av allt elände förra veckan och jag hoppades att den här veckan skulle bli bättre.
 
Riktigt lika illa har det faktiskt inte varit fram till idag och sedan får jag höra om terrordådet i Barcelona. Jag kan inte förstå att det finns så mycket hat i världen att man ger sig på helt oskyldiga människor. Vem har gett någon rätten att avgöra om någon annan ska leva eller dö? Det börjar bli en sjuk värld där ute och jag kan inte förstå att det kan bo så mycket onska i någon, det är helt ofattbart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0