Min utsikt idag

 
Nu när hösten har börjat smyga sig på och barnen börjat skolan har bacillerna kommit som ett brev på posten. Pyret blev förkyld förra veckan och är fortfarande inte riktigt bra och i tisdags började jag känna att det kliade i halsen.
 
Så, på bilden ovan kan ni se min utsikt idag. Roligare än så blir det inte men det är bättre än igår då jag låg i sängen och sov sedan jag gick hem från jobbet efter lunch. Nu ligger jag i soffan med ett helt apotek på vardagsrumsbordet och sappar runt mellan olika kanaler.
 
Det känns fortfarande som om jag har taggtråd i halsen och bihålorna är igensvullna men nu har jag börjat med kortisonspray för att försöka bli bättre.
 
Helgens roligheter har jag tyvärr fått ställa in men det är bara att gilla läget. Idag skulle vi få middagsgäster från Sundsvall men det är inställt och i morgon skulle jag springa Tjejmilen med följande middag på stan men det är också inställt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

krya

Svar: Tack, snälla.
Jag

2016-09-02 @ 13:39:19
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0