IKEA hack, hylla vittsjö och dekorplast med marmormönster

 
I lördags tog vi en tur till IKEA då jag ville prova att göra mitt första IKEA hack. Vi har länge letat efter ett sideboard med marmorskivor men det är så ruskigt dyrt (speciellt den modell som jag vill ha) och då tänkte jag fixa en billigare variant bara för att se om ett sideboard ens passar så bra på platsen vi har tänk oss.
 
 
Jag hade tittat på hyllan Vittsjö från IKEA och dekorplast med marmormönster på Panduro och tänkte att det kan faktiskt bli ganska bra. Tyvärr tycker jag att hyllan är lite för hög då jag skulle vilja sänka den med 20 cm. Men med tanke på hur billig den är får det duga till dess vi har bestämt oss för hur vi vill ha det.
 
 
Efter att ha monterat ihop hyllan satte maken och jag på dekorplasten och det blev en väldig skillnad. Nu står den på plats men det behövs en del piffande innan allt är klart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0