Snögubbedräkt till luciatåget

 
Då jag inte kan komma iväg och titta i affärer när jag är sängliggandes tar jag fram mobilen och surfar runt lite mellan de stunder då jag inte sover eller har för ont för att kunna koncentrera mig.
 
 
Det börjar bli dags att planera för lucia då de kläder barnen hade året innan alltid har blivit för små. Pyret ville vara lucia men jag hittade en snögubbedräkt på KappAhl och hon blev helt såld. Samtidigt hittade jag en pepparkaksdräkt till Lillebror och jag ringde en av affärerna och lade undan dem och maken plockade upp dem på väg hem från jobbet.
 
 
Snögubbedräkten är verkligen hur mysig som helst och i fleecematerial. Hon kommer nog att bo i den under alla ledighetsdagar under jul.

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Haha, vilken söt! :D

2016-11-23 @ 15:00:35
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0